21.4.2018 Working Test Mělník

22.04.2018 22:30

Včera jsem s Gabčou vyrazila na další WT tentokrát do Mělníka.

Brzy ráno jsme vyjeli směr Dolní Břežany,kde na nás čekala kamarádka s Gabčiným bráškou Finem (Leny z Vltavotýnských lesů).....skočili jsme do auta a společně odjeli směr Mělník.

Přivítala nás Romana Chobotská s rozhodčími z Anglie Johnem Castlem a Adamem Mairem.

Ve skupině E se nás sešlo 23.

Rozdělili nás do dvou skupin a mohli jsme vyrazit na první disciplíny.Pro tento den se rozhodčí rozhodli,že bude 5 disciplín.

Poslední dobou s Gabčou hodně pracujeme na společné komunikaci při práci a tady už byly vidět první výsledky :-). Gabi byla vnímavá,pracovala bezvadně.Měla jsem z ní velkou radost.

Rozhodčí nás ohodnotili celkovým počtem bodů 89 ze 100 (14,16,19,20,20) VELMI DOBRÁ a mi skončily na krásném 5.- 6.místě.

Fin bohužel zkouškou neprošel,protože dostal od rozhodčích jednu nulu.

Při vyhlašování výsledků nás s Gabčou oslovili,jestli nechceme odpoledne zkusit skupinu L. Po dlouhém váhání jsme se rozhodly PROČ NE. :-)

Ze skupiny E šli s námi pokusit štěstí ještě další dva hafani.

Začátek nám šel velmi dobře,zadrhly jsme se na druhé disciplíně BLIND.......Bylo nám vystřeleno bez hození aportu,protože ten byl hozen už před naším příchodem na disciplínu.Vyslala jsem Gabču směrem k aportu,ale bohužel ho přeběhla a už ho nedostala do nosu.Začala prohledávat terén okolo..... tady naše komunikace bohužel vázla :-(  a trvalo dlouho než jsem jí zase dostala k aportu,který následně donesla.Naštěstí jsme nedostaly nulu.S pokorou jsme přijaly 3 body z 20......ale přežily jsme :-) Poslední 2 disciplíny Gabča zvládla po 18b. a mi se začaly radovat,že jsme dokázaly projít :-)

Tentokrát jsme byly na posledním 13.místě s ohodnocením OBSTÁL a celkovým počtem bodů 53/80. (14,3,18,18) Tím,že jsme dokázaly projít,jsme automaticky posunuté do třídy L. Na dalších WT budeme startovat v této skupině.

 

Z celého dne mám VELIKÁNSKOU radost.Celý den bylo velmi teplo a Gabča až na jeden zádrhel pracovala úžasně.

Byly to moc pěkné zkoušky.Poznaly jsme plno nových nadšenců a ještě jsme se hodně přiučily,když jsme mohly sledovat práci ostaních psů.

 

Na celkové výsledky skupiny E a L se můžete podívat ZDE.