21.7.2018 KZPR Kladno - Blevice - Šampion práce ČR !!!!!!

23.07.2018 00:00

21.7 2018 KZPR Kladno - Blevice

Gabča získala titul CACT a tím splnila podmínky pro udělení titulu ŠAMPIONA PRÁCE ČR :-)

Letos naše první lovecké zkoušky :-)

Začalo to,že se na zkoušky přihlásilo 12 psů.Vedení zkoušek rozhodlo,že místo dvou dnů se zkoušky zvládnou během jednoho dne ;-)

Pro nás možná dobře.....Gabča už je přieci jen ostřílená :-)

 

Po zahájení a rozlosování do skupin (los číslo 11) jsme odjeli na "chování na stanovišti v lese".....Gabča s velkým napětím sledovala střelce i honce,ale ustála to....známka 4.Následoval přesun do lesa na "dohledávku a přinášení 2ks srstnaté zvěře,vlečku srstnaté zvěře a odložení"....všechno Gabča zvládla naprosto v pohodě za 4.Jelo se na pole....."navádění na 2 kusy pernaté" Dělalo se to v řepě..... Na této disciplíně vyhořelo hodně psů,ale Gabča byla naprosto úžasná.....šla kam jsem jí ukázala a tím páden neměla problém najít oba kusy za 1minutu a 30s známka 4.Potěšil nás rozhodčí,který před námi smekl klobou za dokonalou práci :-) Měla jsem radost,protože tato disciplína není jednoduchá.Následovala" chůze v lese na volno" mezi stromy....známka 4. Poslední disciplína před obědem byla "vlečka pernaté" Byl velmi horký den,na poli mohlo být tak 40stupňů......zvládla to ...známka 4.

A hurá na oběd :-)....zatím jsme ve hře. ;-) Hrobové disciplíny nás teprve čekaly .....měla jsem trochu obavy,že si Gabča odpočine a budu mít problém s jejím adrenalínem.

Konec oběda a jelo se....."Aport v terénu". Před disciplínou jsem Gabče musela připomenout  poslušnost a klidy.....Troufla jsem si jí nechat na volno.....super,ustála to a předvedla krásnou práci, známka 4. Jako poslední jsme měly "navádění na 2 kachny na hluboké vodě" Tady jsem neriskovala,protože nám šlo o titul a o Šampion práce ČR. Nechala jsem Gabču na vodítku.Kdyby vyběhla,tak náš sen se rozplyne ;-) Gabča ani trochu nezaváhala a udělala přesně to,co jsem po ní chtěla......známka 3 (za vodítko)

Jo jo, sen se stal skutečností... I.cena 423 bodů CACT

Celkově 3.místo z 12 psů....5 psů neobstálo.

 

Mám ohromnou radost...... Gabča se stala Šampionem práce ČR.

Aby mohla získat tento titul,tak musela mít jedent titul CACT  buď z vodních,lesních a nebo podzimních zkoušek a jeden titul z vyšších zkoušek ZPR a nebo VZPR.Předloni a loni nám to uteklo o fous......2x res.CACT.

3 roky nám trvalo,než jsme titul Šampiona práce ČR získaly.

Cesta byla trnitá a plná překvapení ,ale to bylo na tom to nejlepší :-) :-)

Jsem na Gabču moc pyšná !!!!!!