8.5.2015 KLUBOVÉ ZKOUŠKY VLOH - Sloveč

09.05.2015 23:48

Včera 8.5.2015 jsme brzo ráno vyrazily na cestu na naše první větší zkoušky.Dorazily jsme v předstihu,tak jsme se stačily ještě projít po okolí.Nervozita začala houstnout,když jsme si vylosovaly číslo losu 17, poslední ve skupině.Celkově nastoupilo 11 retrieverů a byli jsme rozděleni do dvou skupin.

První disciplína byla dohledávka a přinášení pernaté........první dva psi vypadli a to nám do klidu nepřidalo.Šly jsme jako poslední........Gabča dostatečně využila vítr a do dvou minut byla se zvěří zpět.Trochu se nám ulevilo,než jsme šly na další disciplínu....... Aport v terénu......do poslední chvíle jsem nevěděla jestli budeme na volno a nebo na řemeni...........nakonec jsem to riskla a šly jsme na volno.Už když jsem Gabi odvázala,tak jsem měla obavy,protože byla celá napnutá.Po výstřelu s mým překvapením to nakonec ustála a vyrazila až po pokynu od rozhodčího.Přinášení bylo trochu "vlažnější"a tak jsme dostaly za 3.

Další byla chůze u nohy,kdy jsme zvolily chůzi bez vodítka........bylo to trochu náročnější než podle loňského zkušebního řádu......šly jsme v terénu,mezi stromy,ve vyšším porostu a trochu do kopečka a z kopečka a to bylo pro nás osudné.......Gabi si kopeček prostě seběhla :-( musela jsem na ni houknout tím jsme si zasloužily známku 3.Do této doby jsme byly docela spokojené ,než přišlo přinášení kachny z hluboké vody.Opět jsem zkusila jít na volno.Tentokrát to Gabi neustála,.......jak kachna plácla na hladinu,hned vyrazila :-( Při přinášení se zastavila u břehu a začala si s kachnou téměř hrát......byla to moje chyba,měla jsem na ni houknout už když jsem viděla,že se něco děje a nejde jako vždy.....myslela jsem si,že si chce kachnu jen upravit a pak už bylo pozdě.......na druhý povel kachnu vynesla a předala.Tím jsme si vysloužily z přinášení 1 a to nás hodilo do II.ceny s počtem bodů 148.

 

Byla to pro nás dobrá zkušenost.Víme na čem máme pracovat :-)