KLUBOVÉ PODZIMNÍ ZKOUŠKY - Kytín

28.09.2020 21:59

20.9. 2020 KPZ - Kytín

Naše Dorotka se tento den zúčastnila svých prvních podzimních zkoušek.

Tyto zkoušky se konaly pár minut od našeho bydliště a to jsme si nemohly nechat ujít :-)

Ráno na nástupu jsme si losovali čísla..... já chytla los č. 18 a to bylo poslední ve skupině. Asi bych chodila radši první než poslední. Čekání na některou disciplínu bylo zdlouhavé, ale to ke zkouškám patří. 

Dorotka celé zkoušky byla naprosto klidná a musím říct, že i já se cítila v pohodě :-)

Všechno zvládala moc hezky, ale nějaké chyby se vyskytly, ale za ty můžu spíše já :-)

Na vlečce srstnaté jsem jí navedla trochu více vpravo a ona se tam trochu ztratila a já jí musela zavolat k opětovnému nasazení na stopu, kdy pak naprosto s přehledem vlečku vypracovala a brzy byla s králíkem zpět ...... známka 3 za druhé nasazení.

A pak jsme dostaly ještě známku 3 na vodě....... Dorotka skvěle useděla střelbu z brokovnice  a na povel vyrazila pro kachnu hozenou na hladinu.... při předání jsem nebyla dostačně rychlá a kachnu jsem nestačila odebrat ( jen za křidélko) a ta se dotkla země :-( Příště to určitě zvládneme :-)

Dá se říct, že to rozhodlo....... KDYBY...... tak by Dorotka byla k titulu CACT ještě o fous blíž :-)

A to ke zkouškám patří ...... štěstíčko tentokrát stálo opodál :-)

Já jsem ale s výkonem Dorotky moc spokojená. Chovala se jako profík, klidy zvládala lépe než mamka Gabča a s její ovladatelností jsem neměla žádný problém. Jsem na tu naší holku moc PYŠNÁ!!!

Hodnocení ...... I. cena 217 bodů, 7. místo z 24 psů