KLZ Divoká Šárka 4.6.2016

04.06.2016 20:37

Dnes jsme vyrazily na naše první lesní zkoušky do Divoké Šárky.

Vylosovaly jsme si los číslo 5.....druhý ve skupině.První disciplína byla "Chování na stanovišti v lese".Všichni jsme byli překvapeni,protože psi nebyli nijak unaveni.Obavy se potvrdily a dva psi hned vypadli.Gabča byla pěkně našponovaná ;-),ale zvládla to na volno a za 4.Přesunuli jsme se na "Přinášení vlečené srstnaté". Adrenalín se u Gabči zvyšoval........Vlečku vypracovala pěkně,jen na konci prý byla spíše dohledávka,proto nás ohodnotili známkou 3. Další bylo "Vodění psa volné" Nastoupila jsem s nejistotou,protože byla Gabča hodně netrpělivá a bohužel.........snažila se,ale její zvědavost byla silnější a druhou polovinu chůze mezi stromy a ostružinami mě předešla a krk zvědavě vystrkovala jako ˇželva z krunýře" ;-) Takže jsme vyfasovaly za 2 :-(  Pak bylo "Odložení volné" Bylo to docela těžké,protože zkoušky se konaly vysloveně v parku.Gabča to ustála za 3,protože se přeci jen musela na dva kroky podívat kam panička odešla ;-) Následoval lehký odpočinek a občerstvení vůdce a psa :-) Po pauze nás odvedli na "Dohledávku a přinášení srstnaté zvěře" Gabča opět natěšená.......zmizela v lese a za necelé 2 minuty byla zpátky s králíkem........ejhle.......úplně mě přeběhla a hledala mě v koroně :-( Nejprve jsem chviličku vyčkala.....nic,tak jsem pískla přivolání a Gabi stále nic,druhý přivolání ....nic.......na razantní třetí přivolání mě konečně našla.Celou dobu držela králíka v mordě, ale to nám bylo k ničemu,protože za 3 povely jsme inkasovaly známku 1 z "Přinášení"!  :-( :-( Jinak za tu "Dohledávku" dostala 4. Moc mě to mrzelo,protože to je disciplína,kterou Gabi zvládá na jedničku.Následovalo "Vyhledávání" tam Gabi předvedla svojí chuť pracovat,takže super za 4. Zkoušky finišovaly a nás čekalo to nejdůležitější......."Práce před barvou následování volné" ......to jsme zvládly dobře za 4.Nakonec nás čekala "Práce na barvě spárkaté zvěře vodič".....Gabi šla naprosto úžasně a s přesností.Bez zaváhání jsme došly ke kusu a já vnitřně jásala :-) Pochválili nás za velmi pěknou práci za 4.Vracely jsme se do základny naprosto vyčerpané jak fyzicky,tak psychicky,ale šťastné,že jsme zkoušky došly i když ve III.ceně