KPZ Vacíkov 17.9.2016

18.09.2016 21:24

Včera jsme vyrazily na podzimní zkoušky KCHLS ve Vacíkově.Ráno začalo pršet a déšť vydržel po celou dobu zkoušek.Nastoupilo 18 psů a my si vylosovaly los číslo 15.Takže pěkný střed ve skupině.

Jako první disciplínu jsme měly  "přinášení vlečené srstnaté"  Gabi vlečku vypracovala moc pěkně ....známka 4.Následovalo " vodění volné" a to jsme zvládly taky prima za 4.Pokračovaly jsme na "přinášení vlečené pernaté" Gabi z vlečky sešla a sama bez povelu se ke mně vrátila,tak jsem jí znovu nasadila a to pak vlečku vypracovala bez obtíží. Jenže když vzala bažanta,tak se rozhodla,že ho půjde někomu ukázat.......hned jsem dala povel a naštěstí poslechla.Bohužel za druhé nasazení a povel jsme dostaly 2. :-(  A už jsme zase spadly do II.ceny Pak byl "Aport v terénu" neriskovala jsme a šly jsme na řemeni známka 3.Přesunuli jsme se všichni na "vyhledávání" Louka byla posekaná,takže byly obavy, jestli to bude psy vůbec zajímat.Naštěstí tam byly remízky ;-) Gabča krásně hledala vpravo i vlevo, i na moje povely krásně reagovala.Nebyl problém dostat 4.Hned vedle louky byl les,kde jsme měly "dohledávku a přinášení pernaté" Gabi opět neváhala,zvěř dohledala rychle a krásně  předala v sedě známka 4.Jako poslední bylo"přinášení kachny z hluboké vody"Vstup do vody byl strmý,což nám vyhovuje.Raději jsme šly na řemeni.Gabi tam skočila,vzala kachnu a při návratu se rozhlížela, kde je druhá kachna.Při předávce jsem tentokrát nečekala na předsednutí,už to vypadalo,že bych to nemusela stihnout :-) známka 4

Skončily jsme na 8. místě ve II.ceně s počtem bodů 214. 

Kdyby Gabi nepokazila vlečku s bažantem,tak by dostala titul CACT.........to by ale nebyla naše Gabi,aby něco nevymyslela ;-) I tak jsem na ni moc pyšná :-) a snad příště ;-)

Sešla se bezvadná parta lidí,tak nám to celodenní mokro ani nevadilo :-)

Příroda super.....s kamarádkou jsme vyrazily ještě na 2 kešky :-)