KSZVP Tábor 26.7.2015

28.07.2015 23:52

V neděli 26.7.2015 jsme s Gabčou vyrazili na naše první velké zkoušky..........Klubové zkoušky vodní práce u Tábora.

Vylosovaly jsme si los číslo 4 z 18 psů.První disciplína byla aport v terénu.Po dohodě s Evou Černou,která patří mezi ty,co mi pomáhají s výcvikem,jsem Gabi vedla na vodítku.Nemáme 100% klid,tak jsme šly na jistotu.Zvládla to za 3.(vodítko) Nervozita trochu povolila ;-) Další jsme měly navádění na 2 kachny na hluboké vodě.Opět jsme šly na vodítku.......první pohozené kachny si nevšimla......na povel se vydala za hozenou kachnou.......při návratu si všimla druhé kachny a plavala se podívat :-(.....bohužel......vyměnila je :-( Druhou pak přinesla bez obtíží.Za výměnu jsme inkasovaly známku 2.Pak jsme vyrazily na vyhledávání v rákosí........tam se předvedla naprosto úžasně.......zmizela v rákosu a až po 3 minutách se přišla podívat,jestli jsem neodešla :-) pak bez povelu hledala dál.Rozhodčí se shodli,že její práce byla nejlepší. :-) Hodnotili za 4 Následovalo vodění volně mezi stromy.Gabi se v tom rákosu tak unavila,že chůze u nohy dala bez předcházení. ;-) se známkou 4 Pokračovaly jsme na dohledávku pohozené kachny v rákosí.........byla zpět za necelé 2minuty :-) opět za 4. Na konci nás čekalo chování na stanovišti u vody........v poslední chvíli jsem se rozhodla,že půjdeme na volno.Střílelo se poctivě 10 minut.......bylo to nekonečné.Gabi mě stále sledovala......z lehu si sedla......začalo jí to nudit........bála jsem se,že se půjde podívat co se kde děje. Nakonec vydržela sedět v klidu,takže jsme to dokončily se známkou 4. :-)

2 za výměnu kachny nás poslala do II.ceny.Celkově dokončilo 11 psů a my skončily na skvělém 4 místě! 

Jsem na Gabču moc pyšná,jak zvládla tyto zkoušky.Až na tu výměnu pracovala na jedničku :-)

Už teď se těšíme na další zkoušky KZVP Kutná Hora a KPZ Rokycany..........

 

 

 

 

 

 Na zkouškách s námi byla i Verunka Šeráková se ségrou Vydrou (Lara z Vltavotýnských lesů)

Dařilo se jim taky velmi dobře,jen se jim nepovedl aport v terénu,za který dostaly známku 2.Též skončily ve II.ceně