KZVPR Kařez 30.7.2016

01.08.2016 22:09

Tak jsme vyrazily na další vodky.

Nastoupilo 23 psů a my vylosovaly číslo 14 (3 ve skupině) Gabča byla jediná labradorka na zkouškách.

Začínalo se opět klidama "chování na stanovišti u vody" Rozestoupili jsme se všichni po hrázi a já celou dobu přemýšlela, jestli půjdeme volně nebo na řemeni.Naše místo bylo hodně zastíněno stromy.Neviděly jsme moc na hladinu,tak jsme to riskly na volno :-) vyšlo to za 4. Pokračovaly jsme na "dohledávku kachny pohozené v rákosí" Gabi neměla žádný problém.Za chvilku byla s kachnou zpátky... známka 4. Další bylo "navádění na 2 kachny na hluboké vodě"  naše achillova pata ;-) Jako první jsme si vybraly kachnu B (hozenou) Neriskovala jsem, takže jsme šly na řemeni.Gabča těkala očima z kachny A na kachnu B,tak jsem s ní udělala otočku o 360° a pak jsem jí v klidu nasměrovala na kachnu B......povedlo se......plavala za kachnou B (známka 4). Kachnu začala zase řešit,tak jsem na ni musela houknout (povel) za přinášení jsme dostaly 3,ale druhou kachnu zvládla dobře.....přinášení 4.Moc se mi ulevilo,jak jsme to zvládly :-) Přesunuly jsme se na "vyhledávání v rákosí" Dlouho jsme čekaly,než jsme přišly na řadu,ale Gabi předvedla svoji chuť k práci a makala úplně sama v těžkém rákosu,kde se nedalo ani chodit ani plavat,jen skákat.Úžasně prohledala celý prostor a s pochvalou krásné práce jsme získaly známku 4.Gabi trochu unavená a my šly na "vodění volné" Opět docela těžký terén.......hodně klacků,rostlin i překážka (kláda) známka 4 :-) Jako poslední jsme měly "Aport v terénu" Zase jsem neriskovala,takže na řemeni....známka 3 ale přinášení špatný :-( zase otálela a já musela dát povel.......rozhodčí se rozhodli pro známku 1! Pomocné známky za přinášení 4,3,4,1.......12:4 = 3 Podle známek jsme zvládly I.cenu! Měla jsem velkou radost. Ještě větší radost jsem měla při vyhlášení výsledků,kdy jsme dostaly I.cena CACT 

Celkově jsme skončily na 5.místě.8 psů zkoušky nedokončilo.

Měli jsme moc pěkné počasí,honitba super a bezva lidi...............prostě super den :-)

 

Máme první titul :-) .............Jsem na Gabču moc pyšná.