MVP České Budějovice

05.10.2020 09:48

3.10. 2020 MVP České Budějovice

O víkendu jsme vyjely na naší poslední výstavu v tomto " divném " roce.

Byla to náhrada za jarní výstavu, kvůli covidu.  Ale i tato výstava byla postihnuta omezením ..... na výstaviště mohl dorazit jen majitel a pes. Žádní diváci a ani rodinní příslušníci. Někteří vystavovatelé ani nepřijeli. Nedokážu si představit, kdyby moji kluci byli ještě malí a já je musela nechat doma .... ne že bych je nedokázala někomu svěřit, ale kolikrát to pro rodiče je jednodušší brát děti s sebou.

Celá výstava na mě působila hodně smutně...... Mělo být posuzováno asi 21 labradorů..... dorazila jich sotva polovina !

U psů se začínalo mezitřídou a fen třídou mladých.V každé třídě byl skoro jenom jeden pes. I já s Dorotkou byla v mezitřídě sama, druhá fena nepřijela.

Tentokrát jsem poprosila kamarádku, jestli by mi Dorotku nevystavila...... je profík. Bylo nám to k ničemu. Paní rozhodčí Jílkové se Dorotka vůbec nelíbila..... ohodnotila jí VD1. :-(  Moc mě to mrzelo, ale to je život ;-)

Pro mě je a bude Dorotka ta nejkrásnější :-) :-) :-)