Úžasná KNIHA právě v prodeji......

28.11.2018 21:58

Přátelé moji....ráda bych se s vámi podělila o jeden příběh....jedna úžasná panička,která ode mne měla štěně z vrhu B - Bedřicha,se po jeho odchodu za duhový most rozhodla pomoci nějakému hafanovi z útulku.......dlouho přemýšlela jakého pejska si vezme,až jedno nečekané setkání rozhodlo..... bez rozmyslu se ujala psa,o kterém vůbec nic nevěděla!!!!
Tím její velký PŘÍBĚH začal........
Rozhodla se to všechno napsat a my máme možnost si to teď přečíst.
Je to úúúžasná kniha o odvaze,zodpovědnosti,trpělivosti a hlavně citu a lásce k chlupaté bytosti. Moc si autorky vážím.....postavila se problémům čelem a nevzdala to!

 

Úvodní slova této knihy.....
"Jeden rok, kdy jsem se ze všech sil snažila ovládnout a změnit agresivní zvíře, i když jsem netušila, co mě čeká a bála jsem se, dala jsem mu všechno, co bylo v mých silách, až později jsem si uvědomila, že on dělá to samé, i on mě převychoval."

 

Kdo by měl o tuto knihu zájem,může si jí objednat rovnou u autorky. Na vlastní náklady knihu vydala a ZDE by vám jí chtěla nabidnout.

Gabča a Conan .......pes s tímto příběhem.