Elton Eloy ....poslední vlašťovka

06.09.2022 08:15

6.9.2022

Poslední vlaštovka vyletěla z hnízda :-)

ELTON ELOY " DUSTY "  zelený pejsek.

Dustík s námi zůstal o 6 týdnů déle než všichni ostatní.  Jeho odjezd byl opožden kvůli jeho nemoci JUVENILNÍ CELULITIDA. Problémy začaly v 7. týdnu..... začalo to kulháním a pak se objevily puchýře v uších a postupně i na čumáčku. Jediná léčba jsou KORTIKOIDY. Díky včasnému nasazení a správnému dávkování kortikoidů je Dustík v pohodě a svůj život si může užívat naplno.

Jeho rezervace byla v jednání ještě před onemocněním, ale když jsem zjistila že je nemocný a co to všechno obnáší, tak jsem byla nucena původní zájemce odmítnout. Měla to pro ně být první zkušenost s pejskem v životě ....... to by nebylo fér ani pro jednu stranu...... v tu chvíli jsem pro něj chtěla  páníčka co má zkušenost a ví co život se psem obnáší.

 Pár dní na to mi zazvonil telefon a v něm slyším smutný hlas jestli ještě nemáme štěňátko? Pani mi začala vyprávět jak přišli o svého 15 letého labradora. Bylo to hodně čerstvé a bolestivé, tak jsem jí nabídla jestli se nechce zastavit na kafíčko, jen tak. Aby přišla na jiné myšlenky a trochu se potěšila s našemi štěňátky. Bydlí 20 minut od našeho domova. Ona nabídku s radostí přijala a druhý den jsme spolu na dvorečku pily kafíčko ........Ještě před příjezdem jsem jí vysvětlila jak to s naším volným pejskem vypadá a že ještě nějaký čas bude muset u nás zůstat dokud ho nedoléčíme.

Během našeho rozhovoru jsem se dověděla, že její kamarádka má od nás pejska z vrhu C a že nějakou dobu sleduje můj web.......moc mě to potěšilo :-)

Když mi pani řekla, že mají domeček kousek od nás (20 minut), blízko les, že pracuje z domova a má dospělé děti, tak moje srdíčko jásalo......ANO, přesně to pro Dustíka chci......zahrádku, celodenní kontakt, neomezené procházky a čas věnovaný téměř jen jemu :-) 

HODNĚ ŠTESTÍ PUSINKO !